|
שלום רב לך.
בבנין רב קומות,ישנה חברת ניהול חיצונית,ועומדת לסיים את תפקידה,עקב אי שביעות רצון ובעיות תקשורת.כמובן שתמסר הודעה בכתב,ובהתראה של חודש, כפי הנרשם בחוזה איתם.
ישנן מטלות שונות,הנוגעות לתחזוקת הבית שלהן יש התיחסות ואחריות לבצוען לחברת הניהול,אך לא בוצעו( החלפת נורות בחניונים,בדיקות תאורות חרום,מעלית,משאבות מים,וכדומה),תוך כדי התעלמות ודחיה מעת לעת.
האם ועד הבית זכאי לקזז את עלות המטלות שלא יבוצעו עד תום חוזה ההתקשרות עם חברת הניהול,מתוך סך הסכום החודשי שמועבר כל תחילת חודש,כיצד לנהוג לפי החוק.
או,שאין לקשור בין חוזה ההתקשרות עם חברת הניהול," והתחשבנות" בגין אי מילוי במלואן של המטלות שהן באחריות חברת הניהול.
וכל זאת מתוך מחשבה קדימה,בבוא הועד להתקשר עם חברת ניהול חדשה,הרי מטבע הדברים,יתבקש הועד ל"ליישר קו",כשכל המטלות שנותרו יטופלו כראוי(תשלום כספי נוסף).
תודה מראש על תשובתך.יום טוב ומבורך.
|